lørdag den 16. januar 2010

Completely LOST!!!

Jeg indrømmer det gerne, og jeg er næsten ikke flov over det - men jeg følger troeligt, sæson efter sæson og mandag efter mandag, med i "Robinson Ekspeditionen". Ja, det gør jeg altså, og sådan er det! Også selvom min far en smule bebrejdende og ganske ofte hovedrystende kommenterer "...og du er bibliotekar". Ja, ja og nu vi er ved det - så synes jeg egentlig også, at "Paradise Hotel" er helt ok underholdning, for slet ikke at tale om "2900 Happiness". Så kom det ligesom ud, og så lukker jeg ikke flere skeletter ud af skabet i denne omgang.
Nå, men her i går kom jeg altså i besiddelse af 1. sæson af den amerikanske successerie "Lost". En lidt Robinson agtig serie om 48 personer, der efter et flystyrt strander på en øde ø - og de er virkelig LOST. Ingen sort box, ingen transmitter osv. Og oveni det hele viser det sig, at de ikke er alene på øen. Inde i junglen lurer et ondt væsen, som skaber skræk, rædsel og død.
Se nu er min interesse vakt og mit "Robinson-gen" trådt i karakter. Ja, jeg er LOST! Markus og jeg så de første 3 afsnit i går og ingen tvivl om, at vi ikke får ro, før vi har set sæsonen færdig. MEN! der er jo 5 sæsoner af 18 timers varighed pr. stk.!!! 5x18 timer=90 timer; det er 3,75 døgn!!!
Hvad gør man?? Ja, der er vel ikke andet at gøre end at finde remoten og smide sig i sofaen. Vi skal jo igennem det - Markus og jeg :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar