tirsdag den 12. januar 2010

Løbeplaner...


Fra Copenhagen marathon 2009

Godt nok har jeg valgt at kalde denne blog for "Rikkes rejseblog" - men nu laver jeg jo, andet end at rejse (det kunne ellers være ganske hyggeligt) - fx så løber jeg.

Som I sikkert alle ved, så er jeg vild med at løbe. Faktisk så meget, at jeg for en måneds tid siden, sammen med andre lokale ildsjæle gik i gang med at danne "Nørre Alslev Løbeklub" (NALK), som jeg er blevet formand for. Vi arbejder tæt sammen med DGI og har koblet os på "Løb med DGI" - et koncept hvor vi gennem 30 uger, med start 9. marts, skal løbe mindst en gang om ugen sammen. Vi opererer med 6 niveauer. Jeg glæder mig til at få koblet en social del på min yndlingssport. Se evt. http://www.nalk.dk/ eller kontakt mig, hvis du har lyst til at høre mere.

Jeg har indtil videre tilmeldt mig 4 løb og en "løberejse" før sommerferien, men mon ikke jeg finder et par gode undskyldninger for at deltage i et par stykker til??? :-)

Løbekalender, pt.:
- Søndag d. 31. januar starter jeg på løbetræneruddannelsen via DGI.

- Tirsdag d. 9. marts starter vi med "Løb med DGI". Herefter løber vi hver tirsdag aften kl. 19 fra NABs klubhus.

- Søndag d. 28. marts skal min søster og jeg løbe halvmarathon i Berlin.

- I uge 14 skal jeg til Club La Santa Sport på Lanzerote.

- Søndag d. 25. april skal jeg løbe BTs halvmarathon i Lyngby (DKs smukkeste halvmarathon, synes jeg).

- Søndag d. 23. maj skal jeg løbe Copenhagen Matrathon.

- Lørdag d. 12. juni skal jeg løbe Broløbet. Det er en halvmarathon over Øresundsbroen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar