fredag den 2. juli 2010

11072 m. højde. Retning: Thailand!

Sommerferie!!! Vi sidder i et fly i 11072 m. højde på vej mod Phuket, Thailand. Farten er 970 km i timen, flyvetiden er 12 timer - vildt!
På min venstre side sidder en bredskuldret svensker, som synes, at han skal lægge beslag på vores fælles armlæn. På min højre side sidder Jakob og Markus multitaskende til hhv. film, magasiner, cola og en slikpose. Jeg har sat min genopdagede I-pod på fuld styrke, oprettet en mappe til feriebilleder og følger med på den interaktive skærm i sædet foran mig, som fortæller, hvor vi helt præcis befinder os. Pt. nærmer vi os Kabul – endnu mere vildt!
Hvad foretager man sig så lige i Thailand? Aner det ikke... Har endnu ikke fået læst i bibliotekets ”Turen går til Thailand”, som jeg har lagt beslag på de sidste 4 måneder – undskyld bibliotek!
Fortsættelse følger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar