lørdag den 3. juli 2010

Torsdag d. 1. juli, fredag d. 2. juli og lørdag d. 3. juli

Jeg forstår ikke, hvor timerne og dagene forsvinder hen. Synes lige at vi er stået op, og så skal vi i seng. Og tro mig... Indtil videre har vi lavet INTET!!!
Vi ankom til Phuket i torsdags – meget tidligt. Rejsen hertil forløb forbavsende nemt. Efter en times kørsel mod syd ankom vil til Kata Beach og vores hotel – Centara – kl. 06.00 i styrtende regn. Heldigvis tittede solen hurtigt frem – og den er stærk. Hurra for faktor 20!!! Efter en god formiddag i solen begyndte det at regne – igen! Faktisk regnede det stort set hele torsdagen og fredagen, men det er varmt – meget varmt og fugtigt. Og regnen er faktisk så behagelig, at vi bliver liggende ved poolen blot under parasollen.
Markus har været syg og sovende i et døgns tid, så her er ikke sket så meget – endnu. Det skal nok komme... Vi har i hvert fald mange planer: Patong, Phuket, Bounty Island (fra reklamen), Big Buddah OG næste fredag skal vi på en 2 dages tur ind i juglen på – ELEFANTRYG! Vi skal vandre, sejle i kanoer, bade i vandfald og opleve junglens eksotiske dyre- og planteliv. Natten skal også tilbringes i junglen, hmmm! Tirsdag har Markus fødselsdag.
Mit ben skriger efter min fysioterapeut, så jeg kan ikke løbe og må nøjes med hotellets fitnesscenter, hvor et vidunderligt løbebånd lokkende kigger på mig. MEN JEG KAN IKKE!!!!! Så jeg kigger væk... :-(
Aftenerne tilbringes på hotellets bar, hvor der vises VM i fodbold på storskærm. I går spillede Brasilien og Holland. Da jeg efter en halv time stadig heppede på Tyskland (fordi man jo skal holde med sine naboer) måtte Markus bede mig om at heppe på et af de spillende hold eller evt. finde på noget andet. Jeg heppede så, som den eneste i baren, på Holland (stadig fordi jeg jo synes, at man skal holde med sine naboer). Da Holland vandt, undlod jeg at kommentere...
I aften er det så Tyskland, der skal spille – og dem vil jeg heppe på, hvis jeg tør.
Kl. er nu 17.30 Thailandsk tid. Vejret i dag har været eksemplarisk. 35 gr. og sol fra en skyfri himmel. Vi har opholdt os ved poolen siden kl. 10.00 og er nu trukket tilbage til hotelværelset. Jeg sidder på terrassen og drikker kaffe og drengene hygger på værelset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar